• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Віртуальний методичний кабінет

Вихователь-методист дошкільного навчального закладу №14 «Оксанка», м. Біла Церква, Київської області Науменко Валентина Дмитрівна. Має повну вищу педагогічну освіту. Стаж педагогічної роботи 42 роки, спеціаліст І категорії, нагороджена Грамотою Головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.

В своїй діяльності керується нормативно-правовими документами, що регламентують діяльність дошкільного закладу, а також вихователя-методиста:

  1. Про затвердження примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю: наказ МОНіУ №178 від 23.03.2005 року
  2. Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади: інструктивно-методичний лист МОН №1\9 – 583 від 04.10.2007 року

  3. Інструктивно-методичні рекомендації «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі»: лист МОНіУ №1.4\18 – 3082 від 26.07.2010 року
  4. Про організацію роботи з дітьми п'ятирічного віку:лист МОН № 1/9-666 від 27.09.10 року
  5. Типове положення про атестацію педагогічних працівників (із змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011р.№1473 та змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і наки України від 08.08.2013р. №1135)
  6. Про організацію роботи з дітьми п'ятирічного віку Лист МОН № 1/9-666 від 27.09.10 року
  7. Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів Наказ МОН №1055 від 04.11.10 року
  8. Про затвердження Типового положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу Наказ МОН №1070 від 09.11.10 року
  9. Про застосування Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів Лист МОН №1/9-114 від 18.02.11 року
  10. Про затвердження Примірного положення про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу
    Наказ МОНмолодьспорт №398 від 26.04.11 року
  11. Про дотримання порядку прийому дитини до дошкільного навчального закладу Лист МОНмолодьспорт №1/9-389 від 25.05.11 року
  12. Щодо терміну перебування дітей, які досягли шестирічного віку, у дошкільних навчальних закладах Лист МОНмолодьспорт №1/9-552 від 21.07.11 року
  13. Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах Лист МОНмолодьспорт від №1/9-577 від 29.07.11 року
  14. Щодо організації та проведення "Тижня безпеки дитини" в дошкільних навчальних закладах Лист МОНмолодьспорт №1/9-635 від 19.08.11 року
  15. Наказ МОНмолодьспорт №1365 від 25.11.11 року "Про посилення контролю щодо проходження обов’язкових медичних оглядів працівниками дошкільних навчальних закладів"
  16. Наказ МОНмолодьспорт №1368 від 25.11.11 року "Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад сімейного типу"
  17. Про посаду керівника дошкільного навчальн/ого закладу. Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.02.2012 №1/9-97
  18. Щодо благодійних внесків. Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.04.12 р. № 1/9-272
  19. Про проведення Тижнів знань з основ безпеки життєдіяльності у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах України. Наказ Міністерство надзвичайних ситуацій, МОНмолодьспорт, Державна інспекція техногенної безпеки № 721/519/92 від 25.04.12 року
  20. Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період Лист МОНмолодьспорт № 1/9-413 від 28.05.12 року
  21. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" 2017р.
  22. Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) Наказ МОНмолодьспорт № 615 від 22.05.12 року
  23. Щодо прийому дітей до дошкільних навчальних закладів. Лист МОН молодьспорт № 1/9-839 від 16.11.12 року
  24. Про зміну порядку ведення діловодства у дошкільних навчальних закладах. Лист МОН молодьспорт № 1/9-786 від 29.10.12 року
  25. Щодо розподілу робочого часу у практичних психологів та соціальних педагогів Лист МОН молодьспорт № 1/9-683 від 26.09.12 року
  26. Про підсумки аналізу організації навчально-виховного процесу у старших групах дошкільних навчальних закладів та 1-х класах загальноосвітніх навчальних закладів Лист МОН молодьспорт № 1/9-37 від 21.01.13 року
  27. Зупинити насилля над дітьми – справа нашої професійної гідності Лист МОН молодьспорт № 1/9-74 від 05.02.13 року
  28. Про розроблення програм для дошкільної освіти Лист МОНмолодьспорт № 1/9-152 від 28.02.13 року
  29. Про затвердження орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів
  30. Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року Наказ МОН № 1034 від 23.07.13 року
  31. Щодо фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах Лист ІІТЗО № 14.1/10-2574 від 25.07.13 року
  32. Про затвердження кваліфікаційних характеристик професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів Наказ МОН № 665 від 01.06.13 року
  33. Про дотримання чинного законодавства України при наданні додаткових освітніх послуг у дошкільних навчальних закладах Лист МОН №1/9-803 від 12.11.13 року
  34. Щодо вирішення окремих питань діяльності керівників гуртків дошкільних навчальних закладів Лист МОН № 1/9-473 від 18.09.14 року
  35. Щодо організації роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у дошкільних навчальних закладах Лист МОН № 1/9-482 від 23.09.14 року
  36. Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів. Наказ МОН № 67 від 30.01.15 року
  37. Про порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах Лист МОН № 1/9-169 від 02.04.15 року
  38. Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності Наказ МОН № 446 від 20.04.15 року
  39. Про скасування наказу Міністерства освіти і науки України від 28 жовтня 2008 року № 985 Наказ МОН України від 09.10.2015 № 1054
  40. Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487
  41. Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі. Лист МОН України від 06.11.2015 № 1/9-535
  42. Про використання Методичних матеріалів "Організація і порядок проведення медичних оглядів працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів" Лист ІМЗО № 2.1/10-254 від 12.02.16 року
  43. Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах Лист МОН № 1/9-454 від 02.09.2016 року
  44. Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах Лист МОН № 1/9-456 від 02.09.2016 року
  45. Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами Лист МОН № 1/9-561 від 20 жовтня 2016 року..
  46. Методичні рекомендації щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців Лист МОН № 1/9-546.
  47. Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році" (лист МОН України від 13.06.2017 № 1/9-322).
  48. Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти: наказ №1633 від 19.12.2017р.
  49. Інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти від 19.04.2018 № 1/9-249.
  50. Про особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018-2109 навчальному році від 13.06.2018р. № 1/9-386.
  51. Примірне положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти від 16.04.2018р № 372.

/Files/images/sov 4-3.jpgПедагоги нашого закладу поглиблено працюють над проблемою фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми раннього та дошкільного віку. З цією метою використовуємо такі сучасні оздоровчі технології:

Фізкультурні: заняття з фізкультури, ранкова гімнастика, гімнастика пробудження, фізкультхвилинки, фізкультпаузи, фізкультурні свята і розваги, піші переходи.

Загартувальні: ходьба по масажних доріжках, обмивання рук до ліктів прохолодною водою, обширне умивання.

Оздоровчі: масажі, самомасажі, дихальна /Files/images/club.jpgгімнастика, пальчикова гімнастика, піскова терапія, психогімнастика.

Харчова: вітамінні напої.

У складі педагогічного колективу є вчитель (керівник гуртка) англійської мови. У двох старших і у двох середніх групах двічі на тиждень діти вивчають англійську мову за парціальною програмою "Граючись вчимося. Англійська мова", автори Гунько С., Гусак Л., Лещенко З. Навчання є важливим засобом гармонійного розвитку особистості, формування її /Files/images/bl2dc6xn8Yo.jpgжиттєвої компетентності.

Всі заняття проходять в ігровій формі. Діти розповідають та інсценують вірші, малюють ілюстрації до вивченого мовного матеріалу, співають пісні. Тематика діалогів, віршів, лексичних одиниць мають яскраво виражену комунікативну спрямованість, відповідають віковим особливостям дітей.

На заняттях вивчаються доступні для дітей теми: «Привітання, прощання», «Кольори», «Тварини», «Сім’я», «Овочі, фрукти», «Іграшки», «Частини тіла».

Навчаємо дітей середньої групи читання за авторською методикою Людмили Шелестової.

Завдання вихователя – викликати позитивні емоції,/Files/images/1164374651.gif.jpeg радісний настрій, бажання виконувати ігрові вправи. Діти виконують пізнавальні завдання, використовуючи різні види діяльності: малювання, ліплення конструювання, аплікацію, співи, танці.

За допомогою навчально-розвивального посібника Л.Шелестової «Вчимося читати» діти легко та із задоволенням навчаються читати. Запропоновані завдання діти виконують природно, невимушено, з цікавістю та бажанням досягти результату. Ігрові ситуації, загадковість сюжету спонукають дитину до дії, вселяють оптимізм, позитивні емоції, впевненість у собі. Вдало підібрані завдання розширюють знання дітей про навколишній світ, розвивають логічне мислення, збагачують активний і пасивний словник малят, розвивають дрібну моторику, пам'ять, увагу. Граючись, діти закріплюють знання про кольори та їх відтінки, предмет побуту, вчаться класифікувати предмети.

Працюючи за цією методикою, педагоги ставлять за мету: викликати у дітей інтерес до читання, використовуючи розвивальні завдання, вправи, ігрові ситуації; ознайомити їх із буквами; навчити читати склади та слова; розширити уявлення про навколишній світ.

Зараз, як ніколи, нашій країні потрібні люди, здатні приймати нестандартні рішення, і які вміють творчо мислити.

Мабуть, саме так розмірковував засновник теорії розв’язання винахідницьких завдань Г.С. Альтшуллер, заклавши у 1946р. основи своєї методики.

ТРВЗ у нашому дитячому садку має кілька напрямків:

  • естетична діяльність;
  • образотворче мистецтво;
  • вигадування казок;
  • розв’язання казкових завдань.

Для розвитку творчого мислення дітей вихователі поставили перед собою завдання сформувати у них такі вміння:

  • знаходити дії, проблемні за значенням;
  • впізнавати об’єкт за описом можливих дій з ним;
  • складати сюжети оповідань, казок про будь-який об’єкт;
  • впізнавати в невизначених графічних формах знайомі предмети;
  • комбінувати та сполучати в одному предметі властивості й ознаки інших предметів;
  • знаходити у двох і більше об’єктах загальні та відмінні ознаки.

Використовуючи елементи ТРВЗ на заняттях з розвитку мовлення, вихователі навчають дітей придумувати нові кінцівки до знайомих народних казок, створювати нові сюжети казок із героями добре відомих.

У дітей збагачується творча уява, словниковий запас, удосконалюється мовленнєва компетентність.

Педагоги середньої групи «Калинка» використовують спадщину В.О. Сухомлинського в морально-етичному та пізнавальному розвитку дошкільнят. Педагогіка В.О. Сухомлинського є особистісно орієнтованою, базується на дитино центризмі, за якою дитина розглядається як найвища цінність. Вона має бути оточена добром, ласкою, повагою, мудрою любов’ю, мати право на власну думку і власну помилку, бачити їх наслідки і робити висновки.

Тож використовуючи твори великого педагога сучасності, вихователі мають на меті:

  • розвивати у дітей мислення, увагу, спостережливість;
  • навчити бачити в навколишньому довкіллі красу і описувати її;
  • спонукати дітей до творчості, фантазії;
  • розвивати монологічне мовлення дошкільників;
  • формувати позитивні відносини між людьми.
Кiлькiсть переглядiв: 558

Коментарi

  • JesCert

    2018-01-28 13:05:23

    Comprar Viagra Cialis Levitra Retin A No Prescription [url=http://cialicost.com]cheap cialis[/url] Celexa Canadian Pharmacy Cialis Generic Non Prescription Propecia Sin Efectos Secundarios...

  • JesCert

    2018-01-28 13:03:58

    Moyens Eprouves Pour Durer Plus Longtemps Au Lit [url=http://cheapciali.com]cialis[/url] Legally Acticin Mastercard Accepted Kamagra United Kingdom Cialis Para Se Utiliza...